Wednesday, September 7, 2011

itukah dia raya di hati.

aku rasa masih belum terlambat untuk mengucapakan SELAMATHARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua umat islam x kira dimana anda berada.huhu. tahun ni x berkesempatan beraya di kampung sebab xda duit untuk beli tiket balek. sebagai tanda perkongsian, d sini aku sertakan sedikit suasana aku beraya di bulan syawal 2011 ini.haha


ini adalah kuih muih yg kitorang sempat buat walaupun ak hanya tolong sikit2 buat almond london..tolong sikit, makan banyak....kah kah kah..


kalau anda semua perasan, sdah 3 tahun ak pakai baju raya yg sama..huhu..padan muka aku, sepa suroh x balek kampong...

tahun lepas aku edit mulut ku jadi ninja pasal xnak tunjuk mulut. tahun ni aku dah malas nak edit, tutup mulut pakai tangan saja lah....hoho

*di kesempatan ini aku sebagai petani ladang Strawberry ini ingin mengucapkan syukur kepada ilahi kerana memberi peluang menemui raya tahun ini serta selamat hari raya maaf zahir batin, halalkan makan minum, ilmu, kasih sayang, persahabatan dan pertolongan dan tunjuk ajar yg pernah diberi khas untuk ibu bapa, adik bradik, guru2 SEMAI, rakan2, serta semua yg mengenali diri ini.




Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends