Monday, July 25, 2011

dunia yg bermuka dua

Salam...entry kali ni berbau sket..hehe...korang paham x tajuk kat atas tu...klu x paham bg paham gak...entry kali ni nak crita pasal internet yg pengguna dy naik meningkat mendadak mcm nak pecah skrin klu buat graph kat komputer, meningkat mcm haram.

diakui bagi sesetengah pihak, drg xleh hidup tanpa tnet. mcm nak bunuh diri rasanya mengikut kata drg (..drg ckp.)...terutama skali laman sosial seperti FB, myspace dan lain2.(dulu kat mesia friendster la paling tip top, tp lambat la berat sangat, padan mka friendster..kah kah)

fb mmg best, aku mmg suka fb. tp yg buat aku meluat kat fb bila tengok profile pic muka ambik gambar sendiri dengan muka tembam bagi kumpul angin kat pipi...bagi nampak chubby...kah kah kah..haaaatuuuiii!!!...

tu pasal pompuan, lelaki plak lain sikit...hehe...satu rahsia lelaki dalam fb, klu nak add friend mesti tengok dlu gambar. klu gambah minah2 belaka...add trus. klu laki2 haram x add walaupun fren sendiri kah kah kah...tp tu lantak drg la nak add ka xnak, sob laki mmg gatal..

tp satu masalah fb yg x boleh aku trima bila org slalu pakai gambar org lain..aku pakai gambar org lain gak tp gambar budak2.. mgkin boleh trima g, tp yg x boleh belah bila pakai muka member yg lebih hensem @ lawa dan sering mengelirukan kepala hotak org bila nak add..

ada skali aku add sorang minah ni, aku add dy sob nampak dalam gamba tu mka member sekelas ak tym kat skolah dlu(ak bukan gatal mmcm korang k...buek2..), pastu aku try nak chat, apalagi bila tengok dy balas mcm haram ckp "kotor"+carut marut+lucah+semua ayat yg mcm taik, buat aku terkejut sob member aku tu alim mcm malaikat subuh..kah kah..pastu try la aku klik link blog dy...perghh!! muka laki tegap level malik noor tapi pakai buju top top dada nak terkeluar..kah kah...rupanya dy amik gambar member aku dr fb pastu upload balik kat profile dy...setan haram punya mak nyah...huhu

P/s :> klu pakai gambar org pun biar yg setaraf sket ngan kehenseman baru org lain nampak lawa tahap gaban. untuk pompuan jgn suka2 publish muka...nnti nampak gambar muka tengah xda baju sob kena edit baru tau...

Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends