Friday, April 15, 2011

its beautiful birthday...

Selamat hari lahir buat member tikar buruk yg ke 20-an. kali ni, atas cadangan member, topek untuk mengadakan sambutan d Azhar park, jadi ramai yg setuju nak pegi. siapa nak melepaskan masa2 indah bersama rakan2, jadi pergilah kitorang beramai2. perjalanan yg mengambil masa lebih kurang 20 minit dari kawasan hayyu sabi' ini berhampiran dgn masjid al Azhar, tempat dimana ustaz-ustazah yg mengajar kita semua kat malaysia itu lahir. tempat ni lebih kepada taman bunga dan padang rumput untuk berkejar2 kejaran ala2 hindustan gtu. Taman ini dimeriahkan lagi dgn kubu salahuddin al ayubi di sebelah barat dan bandar husien di mana terletaknya masjid al azhar dan masjid husien.
check it out~
masjid 4 mazhab yg terletak di kubu salahuddin. masjid tu sbnarnya atas bukit yg dikelilingi benteng.
sesi makan2. tengok lagat dorang bila perut dah kenyang. mmg betul, perut kenyang ,hati pun senang.

my chemical romance versi arab

jangan habiskan ayam panggang itu~

suasana di tepian tasik.

itulah dia bandar husien. shisha x2...murah x2..

keluarga bahagia~
makan bersama berlatarkan kubu salahuddin...

ini lah dia si hari lahir

ipod berlatarkan pokok kurma ~

nandayo~?

*-x tau nak buat ending mcm mna...
*-baru prasan..susunan gambar x betul...malam makin nak petang plak..hha

Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends