Saturday, January 15, 2011

menyusuri majalah tym kecik2



dulu masa tym kecik2 mmg rajin aku beli majalah ngan komik2. Bermula dragon ball, kreko, doraemon, detektif conan ...smua aku beli.
tp dalam banyak2 komik@ majalah yg aku beli, paling banyak skali adalah GEMPAK dan UTOPIA.

majalah ni mmg best dan sesuai dgn namanya..dari kartun dalam nya yg best, terutama Gengkey, lawak kampus dan Dari alam angker yg sangat syok bila dibaca.

dalam aku search2 kat tnet, terjumpa pulak komik ni yang diupload oleh seorang teman yang juga peminat majalah ni. Sungguh beruntung hari ni, dapat juga melepaskan rindu kat katun kesayangan..aha!

best pulak bila baca balek....xbest pulak klu x dikongsi...klu nak amik kat link yang aku upload balik..k

Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends