Tuesday, January 18, 2011

Gambar sex di Jalanan (18sx) Mintak dijauhkan

Gila!!!...ini adalah gambar2 orang yg melepaskan berahinya di jalanan terbuka. mcm binatang pun ada...mcm ni la dunia kita skg, ditempat awam pun nak buat ka! x malu ke bdk skolah rendah lalu lalang tengok..aish!!

Real from Barcelona...


"tanpa segan silu drg buat, kat tepi jalan plak tu. sampai org amik gambar pun drg x sedar"


"perasan x pompuan kat sebelah kanan dan gambar kat atas adalah org yang sama?"

semoga negara kita selamat dari perkara sebegini.....(menggeleng)
apa pendapat korang?

Spread out Your Opinions

4 comments:

  1. betul..dah mcm binatang...semua gara2 nafsu haiwaniyah...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...doa lah kita smua dijauhkan...:)

    ReplyDelete
  3. fuhh.. ade ye.. malunye..=)


    Saya sudah follow blog awak..
    Awak bila nak follow blog saya..
    http://pangkahbulat.blogspot.com/

    ReplyDelete

friends