Sunday, January 16, 2011

berakhirnya hari pertama exam


habisnya paper anatomi hari ni..huh!
rasa lega beban dah berkurangan sedikit.

sehari2 hidupku menaiki van pendek arab. tp arini naik bas besar yang penuh sesak. pack sangat mcm ikan sardin. Aku melihat kearah jam kat hanset menunjukkan 9 30 am..mak ai...setengah jam lagi nak mula exam.

Nasib hari ni mmg x baek..nampaknya ramai pelajar dari fakulti lain pun turut exam jd, bas mmg pack sngt. Aku pun mengambil langkah awal stay kat tepi pintu kluar sb klu masuk dalam lagi nnti ssh nak kluar. Mmg kebiasaan kat mesir drg akan suruh masuk dalam sampai dekat tengah badan bas yg panjang tu. bila dah kat dalam, satu keja lg nak tolak2 orang untuk mintak laluan kluar. klu kena pak cik2 mgkin ok lg tp klu dah sampai part makcik2 yg badan besar2..huh! lemas,,

apa2 pun aku ngan member2 sempat jg sampai ke kuliah tepat pada waktu dan berbaki 10 minit..dgn masa yg singkat itulah aku buka balik nota terakhir yg aku buat semalam untuk dibaca sebelum mula exam. mmg agak nervous sket sb paper first.

exam anatomi td diuruskan oleh professor jepun (kitorang panggil dy professor jepon sb dy baru balek dari jepon dan actually aku dtg lambat tym introduction ngan dy so xtau nma..he!).

Syukur alhamdulillah walaupun x semua nya betul aku jawab tp aku berpuas hati sb aku menjawab soalan dgn yakin (dan soalan yang aku jawab salah pon aku yakin salah..haha)

Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends