Sunday, October 31, 2010

Ceruk-ceruk di hati~cerita hari ini



hari ini hari ahad...
aku pegi kuliah sampai petang..
perut aku lapar sekali..
tp nasi tak masak lagi...

td aku balik trus solat asar..
lpas solat aku buka fb...
lepas itu chatting sama member..
dy kata belajar rajin2...

tahun ini aku tahun dua..
tahun ini aku mau balik malaysia..
klu mau balik kena lepas exam final..
sepa tak lepas tidak boleh balik...

ramai member mau jalan2..
drg kata mau pg uk...
ada kata mau pg paris...
tp aku tahun ini x pegi mana2...

aku mau simpan duit dalam bank..
nnti balik malaysia boleh belanja keluarga..
peti ais kat rumah sudah berbau...
sebab lama sudah tidak berisi makanan..

hati ini mau hidup aman...
klu duduk rumah mesti mau makan cukup...
mcm mna mau makan klu peti ais kosong..
ada duit, belilah sendiri...

aku skg tengah penat...
tak tau apa mau cita sama korang...
mlm2 baru ada ruang mau cita..
tp skg dah musin sejuk...
mcm mna mau berjaga malam...
otak beku mcm peti ais kosong...

hari ini kena jak main bola..
main pulak kat suuk sayyarat,,,
nasib baik aku tak pegi terus..
sebab hari ini hari ahad...
sapa dok mesir mesti paham punya...

prof psaikologi xda minggu depan...
dy kata dy pegi itali..
lpas itu dy pegi france...
mcm mna x jeles...
wa jeles sngt loh...

skg aku mau makan...
so, aku akhiri kata2 dgn ucapan salam..
korang sana jaga diri baik2...
lain kali lain masa...
aku update rajin2..


assalamualaikum~~~




Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends