Monday, September 6, 2010

LULUH...KEMATIAN ORANG TERSAYANG



Foto
innalillahi wainnalillahi rajiu'n

PROBLEM/CASE/STORY

Ucapan takziah kepada abg Mohd yussof Awg Besar yg baru balik balik dari mesir untuk menyambut lebaran bersama intri dan anak tersayang namun, tidak kesampaian kerana istri dan anak tunggalnya Norliza Isahak dan Amirul Ayman yang dibunuh di apartment seri bandar, taman bandar, Port Dickson .

Isteri dan anak nya mati dalam bulan mulia...subahannallah...


Aku tak dapat gambarkan mcm mna la perasaan si suami ek?

aku baru je lepas kematian sepupu sekali aku akibat lemas dan member yang merangkap jiran aku yg meninggal akibat kes langgar lari....

itu pon dah rasa sedeyh gler....

sblom tu, dgr berita pasal kematian dorang pon aku dah tergamam, takleh tido....

nikan pulak istri ngan anak tersayang....bulan posa pulak tu....tengah rancak plan2 nak raya...

kita yg hidup senang la cakap.....

cuba kita bayangkan kita berada di tempat abg mohd yussof ni....

klu aku, pengsan pon x cukup untuk reda....

HIPOTESIS

kematian isteri ngan anak....sape x sdeyh......hanya allah je tau

PROCEDURE 4 CULPRITS

harap polis diraja malaysia tangkap pembunuh tu pastu belasah dy cukup2......

SOLUTION

banyakkan zikir2...istigfar....semampu yg boleh.....(untuk kita yg masih hidup ni)...

lantak la korang rock ke apa ka....

rock x bermakna kita sembahyang kena tinggal....

indie ka...tak bermakna malu nak wat ibadah depan member...

skaters tak bermakna korang nak lari dari nasihat...pastu ngumpat org bagi nasihat...

klu drg tanya....smua tu luaran...dalaman lain...dalaman biar sehat walafiat..rahmat tuhan

CONCLUSION

jadi lah apa2 pon yg penting hati jgn goyah....

org slalu kata "wei lu mat, rock2 pon sembahyang ke? "....ayat ni teramat2 salah dan ban kan dalam diri...

biar stylo rock diluar tp didalam kuat pegangan....

baru rock evolution....


THE PHILOSOPHER SAID

ko pembunuh mmg kuang asam...nak bunuh laki vs laki la....ngok...

pose ke tak pose.....





Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends