Wednesday, September 15, 2010

KAD RAYA ORANG TAK BALEK...


Hari raya memang tak boleh pisah ngan kad raya....apa2 pon kad raya skg dah mcm2....baru td aku check kat fb kad raya dalam bentuk gambar je...xyah nak suruh member2 pas2 kan kat orang laen....tag je dah cukup...

namun tangan kitorang tetap gatal gak nak menulis and wat ours own kad raya...

antara aktiviti pelajar2 wisma yayasan sabah ni la salah satu dy....

oleh kerana orang yang tersayang nun jauh kat malaysia,,,so kad raya pon main dlm fb je...alaih2 pon hantar je muka ngan tulisan "maaf zahir batin" kat dalam fb....

pokoknya....kitorang ada mengadakanpertandingan nak wat kad raya mengikut suka hati masing2....


bila dah siap kad raya tu smua...so kitorang pon lekat kat dinding supaya smua orang sayu je tengok ayat2 sedih yang mcm2 dorang tulis kat dalam kad tu....aku x g baca....takot...


ni kad raya colorful punya....ada orang kata ni bukan kad raya tapi tikar mengkuang....:P


ada sesetangah yang malas nak pegang pensel warna ngan wat kad raya sndiri....so, alternatif main beli manila card pastu conteng ramai2....mcm2 isi....ayat2 sedih jadi lawak...


antara kad raya yang kemas dah agak menarik...simple jak....


teringat zaman aku budak2 bila tengok kad raya yang satu ni..


tapal2..



sayu tengok.....orang lain hantar kat orang tapi kat cni....x jadi hantar...hehe....mgkin ramai sangat penerima so wat mcm iklan....supaya smua dapat baca..



Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends