Friday, September 17, 2010

AKU RAYA VS RAYA DORANG...



RAYA KAT NEGARA FIRAUN


berdiri di tepi kad manila yang ditulis oleh kitorang sendiri untuk meng "wish" diri sendiri...sambil tu mata melihat kat depan dan bukan kat kamera coz kat depan tu ada orang tengah nak edar2 sate.....so. aku kena sentiasa alert supaya dapat sate yang besar2,,,


untuk meghilangkan rasa lapar...aku mengambil keputusan untuk pegang ketupat riben tu lama2.....mana tau tiba2 bertukar jadi ketupat betol...haha


RAYA KAT NEGERI BAWAH ANGIN


Dorang member2 smua jalan reramai pegi melawat rumah cikgu2....sambil berjalan borak2...pastu gelak2...sambil tu muka tersengih2 coz nak bagi jeles kat aku yang tak dapat beraya taun ni...argh!!




muka berseri coz dah makan ketupat, rendang, nasik ayam, kuih bahulu, nasik dagang ngan ikan kerapu....

YEAH!! taun ni INSYALLAH aku azam nak balik awal...habis paper last je balek tros....

OMG....drg hantar gambar2 makanan yang membuatkan aku tersangat lapar....

THIS UNFAIR!!!!!!....argh!!...AKU NAK MAKAN KUIH....



Spread out Your Opinions

1 comment:

friends