Tuesday, July 20, 2010

SICK AND TIRED







miaw2.....bunyi jam haris membuatku terjaga dari tidur ku....mmg alarm dy bunyi kucing menyanyi...haha

aku rasa hari ni ok sedikit dari semalam....actually aku demam dah dekat hari dah...semalam aalah kemuncaknya....

hari ni ada perlawanan ping pong kat rumah wilayah persekutuan KL....aku x tau nak pegi ke tak...

haris ajak aku sekali.....main bergu katanya....

aku dah lama tak main ing pong...tangan dah keras dah....xleh hayun lembut longlai mcm siti nur haliza dah...

dulu...bola ping pong tu aku libas2 je dengan sentuhannlembut dan kasih sayang....tp skg dah x lembut lagi dah...klu libas,,,mcm jet li dalam cite fung sai yuk....

esok pulak aku kena hadiri sabah summer sport kat markaz shabab kat seksyen 6.....

kemungkinan aku main bola...tp aku main tak terer sangat....mgkin akan jadi eserve je kot....

skg aku dah penat...tambah2 lagi demam aku tak habis lagi....so, skg baru je masuk waktu asar...

lebih baik aku g solat dulu...pas tu...sambung apa2 yang patut aku sambung....

korang amcm ??....dah solat??

....klu aku nak g solat korang smua kena g solat gak....sb aku yang sakit ni pun nak g solat walaupun x tepat sangat waktu....

owh...mgkin korang penat kot....xpe lah lepas rehat solat la...



*.....:)






Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends