Wednesday, July 14, 2010

MY BELOVED HERO AND HEROIN







chip...chip...chip....terdengar bunyi burung bersiulan menandakan matahari semakin meninggi...aku duduk termenung sambil melihat kearah tingkap dimana burung tersebut hinggap dalam kegembiraan...sungguh merdu nyanyian burung itu...siulan yang mengasyikkan, ditambah lagi gelagatnya sambil melompat2 keriangan....aku terhibur seketika....

gelagat burung itu membuatkan ku teringat akan ayah suatu ketika dahulu.....

Burung : chit....chit....chit....

Ayah : nak...tau tak burung apakah itu....

Aku : Burung Murai..

Ayah : burung apa?

Aku : burung murai..

Ayah : burung apa ?

Aku : burung Dragon...hahaha

Ayah : hahaha......

hahhaaha....begitu lah cerita aku dah ayah aku.....




hero and heroin

masa kecil ku mmg terisi dengan perkara2 yang mengelikan hati....sampai sekarang pon hati aku geli...klu orang wat klakar sket...aku senang nak gelak....

crita aku dan mak aku tym kecik dlu....

pemerian :
aku duduk dalam kelas tadika 1.....aku adalah budak yang mendapat tempat paling tercorot dalam semua ujian...tym tu...aku kna suruh eja KATAK....tp aku x dapat....hahaha...stakat katak pon aku x lepas....aku didenda naik atas krusi....dah kna naik pon aku x dapat eja jugak....dah tension...aku memilih untuk bediri je....tiap kali kena soal cikgu, aku trus berdiri...cikgu tau sangat dah aku tak dapat jawap....maka, cikgu aku pun critakan masalah aku kat mak aku...


Dan kebenarannya....sampai skarang mmg betul....hahahaha


the handsome one..haha..poyo

mak ayah aku memang the best bagi aku...smua benda aku cita kat dorang....aku slesa bersama dorang...aku suka tolong mak aku kat dapur....klu ayah aku pulak aku selalu teman kan pegi lawat2 rumah member dy...aku suka jalan2 ngan ayah coz klu ada apa2 aku nak mintak beli, senang je ayah aku bagi...klu mak..kena bebel dulu..baru dapat...satu masalah ayah...klu dy dah jumpa geng2 dy...huhu...bercerita lah dorang berjam-jam...sampai tak sedar yg dorang dah bererita sambil berdiri begitu lama...lepas dah habis crita..mula lah kata dy demam, sakit2 pinggang atau masuk angin la...tp sebenar nya..ayah aku tak sedar dy dah berdiri lama...pasal tu pinggang sakit2..haha

klu ada mak aku..aku suka buat lawak gila2...kat skolah tak leh lawak2 sangat..nnti orang pijak kepala kita...so, depan ibu bapa la tempat yg paling ngam...disamping menghiburkan dorang, aku menjadi lebih rapat ngan dorang....pasal tu klu aku mintak beli apa2, senang je kena lampu hijau...

unique family,,,one missing....

kluarga aku adalah segala2 yang aku miliki...kat dalam dunia ni...takda apa lagi lah yang aku ada...duit xda..kreta xda...tv xda...duit dalam akaun aku pun duit mak aku yang dy masukkan tiap2 bulan...

pada aku...mak ayah and siblings adalah harta yang tak boleh dibeli dengan wang ringgit...very precious....tak terbeli....so, aku mmg sayangkan kluarga aku walaupun aku tak tunjuk sangat..seh...so, korang pulak amacam?




*FAMILY FIRST.....

*nama2 dalam perbualan adalah rekaan semata2...









Spread out Your Opinions

No comments:

Post a Comment

friends